24 Ağustos 2012 Cuma

Kaka Leite

Kaka'yi anlatma saçmalığına girmeyeceğim. Herkes biliyordur onun nasıl bir deha, yetenek olduğunu.
Maddi açıdan çok tartışılıyor. Kaka geliyorsa maddiyata bakmayacaksın. Neyse ben de biraz yazayım; Real Madrid'den yıllık net kazancı 9milyon Euro. Söylentiler kiralık geleceği ve yıllık maaşını Galatasaray'ın karşılayacağı yönünde. 4.5 milyon Euro eder bu da. Kaka'ya sponsor bulmakta ne var, yıllık ücretinin bir kısmını bu şekilde karşılayabiliriz. Ve büyük ihtimal sponsorla da anlaşılacak. Kaka Şampiyonlar Liginde hedeflerini 1-2 tur ileri çeker. Sadece hedefleri değil takımı 1-2 tur ileri götürür. Bu bile parasinin bir bölümünü çıkarır. Kaka'nin Twitter'da 12.417.662takipçisi var, Galatasaray'ın 1.639.682 adam Cuma günleri FF verse parasını çıkarır. Arena gelirlerinde bir artış olacağını düşünmüyorum ben zaten 43bin kombine satılmış durumda asıl patlama forma ve üretilecek özel t-shirtlerde olacaktır.
Oyun sistemi üzerine düşünmek gerekirse öncelikle Kakadan bahsediyoruz geliyorsa alacaksın sistem falan kolay. Ama konusalim biraz; benim düşüncem 4-3-1-2 oynayacağımız yönünde Selçuk-Melo-Hamit üçlüsüyle oynanır diye düşünüyorum. Yeni sisteme alışma dönemi olacaktır mutlaka ama çok büyük bir süre alacağına inanmıyorum ben. Emre Çolak n'olacak diyenler var. Kaka'nin yedeği olarak inanılmaz yol alır o da bu sene. Onun içinde Kaka büyük avantaj olur.
Psikolojik olarakta tüm rakipleri depresyona sokar Kaka'nin transferi. Hamit'i ve Super Kupa'yı alarak en yakın rakibimiz olan Fenerbahçe'ye kurduğumuz psikolojik üstünlüğü Kaka'yla arttırır ve diğer takımlara da bu korkuyu aşılarız
Gelelim transferin ne kadar mümkün olduğuna. Galatasaray yalanlamadı bu transferi hatta doğruladı. Benim düşüncem Kaka'nın şu an Milan'ı istediği Milan'ı beklediği yönünde. Zaten hiç ayrılmak istememişti. Kriz yüzünden mecburen gitmişti zamanında. Ama astronomik bonservis bedeline dayanamamıştı o kriz döneminde Milan. Türkiye transfer döneminin sonu Avrupa'daki son günden sonra olduğu için son donemde olur bu transfer olacaksa Galatasaray açısından. Milan aradan tamamen çıkmadıkça Kaka Madrid'de kalır gibi gözüküyor. Galatasaray'ın bu transferdeki kozları Brezilya'nin en büyük efsanelerinden "futbolcu olacaksan onun gibi futbolcu ol" denilen Taffarel, İtalya'da hala "grande" diye anılan Fatih Terim. Ama bu transferin olacağına pek inanmıyorum ben. Galatasaray'a geldiğinin hayalini kurmak bile güzel.

Hiç yorum yok: