17 Temmuz 2009 Cuma

Ne Ayaksın Başkan Platini?

Uzun zaman aradan sonra tekrardan bloga dönmenin mutluluğuyla yazdığımı bilmenizi isterim.Şimdi gelelim yazının konusuna.Platini,futbolculuk dönemini izleyememiş olmama rağmen izlediğim kadarıyla çok sevdiğim bir oyuncu.Fakat UEFA başkanlığında da beni en çok sinir eden futbol adamlarından biri olmuştur özellikle bu sene Real Madrid'in transferlerine takması benim sinirimi bozdu.

Herkesin bildiği üzere Platini,Ronaldo transferine bu kadar para harcanmasına karşı -sanki kendi cebinden verecek parayı-.Bunun nedenini bir türlü anlayamadım.Futboldaki dengelerden olsa gerek fakat son söylediği sözle işi çoluk çocuk kavgasına dönüştürdü-benim babam seninkini döver gibi-.



"Cristiano Ronaldo 92 milyon ediyorsa, ben 23 yaşındayken 93 milyon ederdim..."

Bu laf neden söylenir ki?Koskoca UEFA başkanı ve efsane futbolcu Platini'nin gündemde kalma ihtiyacı mı var?Gerek yok bu tarz hareketlere bırak parası olan teklifi yapsın...

1 yorum:

Blogspor dedi ki...

"Benim oyuncağım senin oyuncağını döver" gibi bir açıklama olmuş.Eğer bu transferleri Barcelona yapsa ağzını bile açmazdı Platini.Neyse bu konuşanları susturmasını bilir C.Ronaldo =)