4 Temmuz 2009 Cumartesi

İnce Notlar #1


  • Yazın tadını çıkarmaya çalışıyorum.Daha tam olarak sezonu açamadım maalesef ama haftaya güzel bir tatil fırsatı var kaçırmam.Ha bide salı günü bir havuz muhabbetimiz var.
  • FM 2008'de oyuna boş başladım ve Kayserispor'dan teklif geldi.İlk sezon şampiyon oludm ve ardından A.Madrid'e transfer oldum.Amacım bir takımla ŞL kazanmak.Çok mu uçtum sanki?
  • Blogun temasını değiştirmeyi planlıyorum.Güzel bir tema sitesi bilenler yazarsa 10 numero olur.Bir de bu tema değiştirme olayı yüzünden blog list sıfırlandı(Ne uyuz şeydir arkadaş!).Listedeki bloggerlar şimdiden kusura bakmayın geçici bir süre için.
  • Değiştirdiğim başlık pek hoş olmadı sanki yenisini yapmak lazım.
  • Yarın yazlığa gidiyorum bir süre aranızdan ayrılacağım haberiniz olsun.

Hiç yorum yok: