23 Temmuz 2009 Perşembe

İnce Notlar.

-15 Gündür buralardaydım ama pek yazamadım bloga ve yarın tekrar yazlık yolu.En geç Salı burdayım.
-Yeni bilgisayara oyun arıyorum önerebileceğiniz varsa güzel çekinmeden yazın.ÖSS hazırlık öncesi şu son dönemimde bir oyunla jubile yapmak istiyorum.
-Mehmet Demirkol ve Fuat Akdağ'ın sunduğu ve her sabah uykumda fedakarlık göstererek izlediğim Spor Servisini hala izlemeyen varsa buyrun izlesin.Sabah 11'de NTVSPOR'da.2 sunucuyuda tebrik etmek lazım reklamındada dediği gibi ezberleri bozan program.
-Spor Servisinde Mehmet Demirkol'un "Galatasaray bir Portekizli ile anlaştı." sözü üzerinden birkaç gün geçti ama ses soluk yok daha bekliyoruz.Acaba Beşiktaş diyektide GSmi çıktı azğından?
-Şu Quaresma nereye gidecekse gitsin artık rahat edelim.
-Bu ince notlar bölümündede futbola girdik neyse sustum ben!

Hiç yorum yok: