29 Temmuz 2009 Çarşamba

GOAL III | Yorum&Özet

Filmin çıktığını blogda duyurmuştum.Az önce izleme fırsatım oldu ve sıcağı sıcağına film hakkındaki yorumlarımı yazmak istedim.Filmin güzel bir hikayesi var fakat yinede hayalkırıklığına uğradım.Filmde hep gözlerim Santi'yi aradı.Onun hiç bu kadar pasif kalacağını düşünmemiştim.İlk ve ikinci filmde başrolde olan Santiago Munez,bu filmde daha çok yardımcı oyuncu rolündeydi.Dünya Kupası'nda gerçeğin dışına çıkmamaları güzel olmuş.Meksika'nın kazanmasını beklerdim ama çok şükür olmadı.

Filmin özetine gelince;Santi Real Madrid'ten 2 takım arkadaşı Liam ve Charlee ile reklam çekimine gider.Orda Charlee'ye film teklifi gelir.Çekimler sırasında tanıştığı Sophia ve takım arkadaşları ile kaza geçirir.Charlee beyin tramvası geçirir,Munez'in kaburgası ve kolu kırılır,Liam'a ise birşey olmaz.Sophia'da iyidir.Munez Dünya Kupası'na katılamaz fakat diğer 2li katılır ve olaylar gelişir.Geri kalan kısmını izlemeyenler için anlatmayacağım.

Filmi indirmek isterseniz VK Forum'u ziyaret edin.

Hiç yorum yok: