4 Temmuz 2009 Cumartesi

Lincoln Artık Galatasaray Forması Giyemez! (Mi?)

Lincoln Galatasaray'a geldiği günden beri sorun çıkardı.Bonservisinden tutun aldığı ücretlere kadar hatta kendine özel istettiği fizyoterapistlerine kadar konuşulan biri oldu.Ama herzaman 1-2 maç kral olup affettirdi kendini.Geç katıldığı kamplardan aldığı cezaların haddi hesabı yok.Galatasaray yönetimi iyi dayandı bu zamana kadar.Peki Lincoln hala Galatasaray'da oynayabilecek mi?

Bugün haberlere bakarken tv'de bir anda Adnan Polat'ı görür gibi oldum.Bir baktım hakkaten oymuş.Show Tv'de Ali Kırca ile konuşuyorlar.Stad projesinden giriyorlar laf lafı açıyor ve konu Lincoln'e geliyor.Açıklama NTVSPOR'da da veriliyor.Adnan Polat kesin konuşuyor ve "Artık bu saatten sonra Türkiye’ye dönse bile Galatasaray forması giyemez!" diyor ve Lincoln meselesini kapatıyor.

Ama işin bir de diğer yüzü var.Akşam tv'de Rijkaard'ın basın toplantısını izledim.Orda Rijkaard daha Lincoln'le görüşmediğini onun iyi bir oyuncu olduğunu onun kampa katılmasından sonra onunla görüşüp konuşacaklarını söyledi.

Şimdi böyle bir durumda başkan neden Lincoln'un ipini kesti?Eğer Lincoln,Rijkaard ile görüştükten sonra Rijkaard,başkana gider ve "Ben Lincoln'u istiyorum takımda kalsın" derse sonuç ne olur?Ya başkan "Lincoln yok" deyip onu ucuz bir fiyata satıp ardından yüksek bedellerle başka bir oyuncu alacak ve kulüp zarara uğrayacak,ya da başkan Lincoln'u affetip tükürdüğünü yalayan bir başkan olarak taraftarlar arasında anılacak.

Hiç yorum yok: