25 Ocak 2011 Salı

Onay Çıktı !

Beşiktaş son 4-5 yıldır yeni stad yapmak istiyor.Her sene Mayıs başı kazmayı vuruyoruz haberleri çıkar ama bir türlü anıtlar kurulundan onay gelmez.Sonunda bugün yapılan kurulda İnönü stadının yıkılması ve yerine yeni stat yapılması için onay çıktı.

Ben öyle her hafta maça giden,stattan çıkmayan biri olmadım hiç bir zaman.Takımı iyi takip ederim ama "tribün çocuğu" değildim.Çok fazla maça gitmişliğim de yoktur ama İnönü yıkılıyor lafı biraz garip hissettirmiyor değil.Beşiktaş'ın düşünmesi gereken 2 konu var.Stat nasıl olacak, Beşiktaş 2 sezon nerede oynayacak.

Stat için söyleyebileceğim sadece umarım atmosferi bozmayacak bir tasarım olur.Biletler ucuz olsun'a girmeyeceğim çünkü olmayacak TT Arena'dan görüyoruz.O yüzden yeni desibel rekorları kıracak bir stat olsun yeter Beşiktaşıma.

Kısa vaadede diğer konu daha düşündürücü.Böyle güzel bir kadro kurulmuşken, takımda bir hava yaratılmışken saçma bir statta oynamak kötü olur takım için.Kasımpaşa,Zeytinburnu gibi statlar bu takıma yakışmaz açıkçası.Olimpiyat stadı ulaşım sorunu itibarı ile çok zor olur taraftarlar için.TT Arena olursa çok iyi olur ama muhtemelen GS hasılattan yüzde isteyecektir.Saraçoğlu'nun olması gibi bir durum söz konusu bile değil bana göre.

Yıldırım Demirören'e göre Mayıs'ta kazma vuruluyor.Normalde 18 ay'da biter denmiş ama 24 ayı bulur diyor başkan.Umarım inşaat sırasında problem olmaz ve çabucak biter yeni stadımız.Şimdiden hayırlı olsun.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

inşallah güzel bir stadımız olacak,

blogunu ekliyorum sende eklersen sevinirim dostum.

http://uludagbesiktas.blogspot.com