30 Ocak 2011 Pazar

Söylesene Hocam Takım Neden Oynamıyor ?

Dünya'nın herhangi bir liginde, ligin bitmesine 15 haftadan fazla varken, lider ve 2. arasındaki puan farkı 7 ise kimse belirleyemez şampiyonu.Tahmin zor olmaz ama o puan 20 kere açılıp kapanabilir.Ama La Liga'da işler böyle yürümüyor maalesef.Sen Real Madridsin.Rakibin dünyanın en etkili futbolunu oynayan Barcelona.Bırakın puan kaybetmeyi ben en son ne zaman gol yediklerini hatırlamıyorum.İlk derbide 5 yemişsin.Kadro açısından Barcelona'yla aranda çok fark yok.Takım olmak mı? Barcelona onu çok daha iyi yapıyor.Sebebi belli elbette.Yıllardır beraber oynayan mahalle arkadaşları gibi oyuncular.Yeni biri gelse de hemen aralarına alıp oyuna katıyorlar.Arada mahallenin muhallebi çocuğu Ibrahimovic "top benim, ben oynarım" demediği sürece.Sen ne yapıyorsun? Dünya'nın farklı yerlerinden oyuncular getiriyorsun.En iyi hocayı getiriyorsun.Daha önce yapmadın mı? İşe yaramadı mı ? Yaradı tabi.Şampiyonlar Ligi kupaları, lig kupaları...Yüzlerce kupa duruyor o müzede.Alt yapıdan yetişen oyuncularla kaç sezonun geçmiştir acaba ? Anladım senin tarzın böyle.Kabul ediyorum, bu tarzı bende çok seviyorum.Endüstriyel futbola karşıyım ama bu takıma bu yakışıyor ne yapayım ? Ama artık biraz durun.Durun ve önünüze bakın.Tarihinizle fark attığınız Barcelona, 3 senedir ezip geçiyor sizi.Tek kupa alamıyorsunuz var mı ötesi ?

Valdano, bu senin için gelsin.Mourinho'yu rahat bırak.Bu takımı kurtarabilecek tek kişi o.İlla transfere karışacaksan Benzema'yı sat.

Ve başkan Perez, ne olursa olsun Mourinho'yu takımın başında tut.Yukarıda da dediğim gibi.Eğer o çok sevdiğin gösterişi yapmak istiyorsan hala, bunu Mourinho ile yapabilirsin ancak.Transfer konusunda da Valdano'yu aradan çek.Bırak Mourinho kimi istiyorsa alsın takıma.

Bu sezon mu? Bu sezon artık lig çok zor.Şampiyonlar Ligi'nde ise bu futbolla en fazla çeyrek final.Osasuna'yı Almeria'yı yenemezsen bu ligi kazanamazsın.

Hiç yorum yok: