7 Ocak 2011 Cuma

İtalya'da Transfer

Transfer döneminin açılması ile Serie A'da  transfer çalışmaları hız kazandı.Eski popüleritesini yakalamaya çalışan ligin takımları büyük isimler için devrede, satır başlıkları ile Serie A.

Juventus, forvet hattı için bazı isimleri gündeme aldı.Gilardino,Floccari,Toni ve Klose.Gilardino ve Floccari'nin gelme olasılığı çok düşük, 2sinin de takımları bırakmam diyor.Klose,Bayern'de çok mutlu değil,gelme ihtimali var ve iyi de olur Juve için.Toni ise bana kalırsa fazla yaşlı bu takım için.Sissoko, Avrupa'da bazı takımların gündeminde.Özellikle Wolfsburg'un 10M Euro vereceği iddia ediliyor.

Lazio'da aynı şekilde hücüm hattına takviye istiyor.Klose,Santa Cruz ve Macheda listedeki isimler.Macheda'yı Fergie bırakmak istemiyor o yüzden ancak kiralık gelebilir diyorum ben.Klose ve Santa Cruz, yararlı isimler olur Lazio için.


Son şampiyon Inter, yeni teknik direkötrü Leonardo ile transfer çalışmalarına başladı.İlk isim biraz uçuk.Kaka'yı istiyorlar fakat Jose'nin bırakacağını hiç düşünmüyorum.Ayrıca Parma'dan Zaccardo'yu Santon takası ile transferi de gündemde.Ranocchia transferi ardından sol bek için ise Evra'yı düşünüyor Inter.

Milan,Cassano transferi sonrası suskun.Ronaldinho'nun takımdan ayrılcağaını açıkladı.Listelerindeki tek isim Allegri'nin eski oyuncusu Lazzari.

Transferin bir diğer iddialı takımı Sampdoria.Cassano'nun Milan'a transferi sonrası hücüm hattı için ortada bir çok isim dolanıyor.Sergio Canales,Rosina,Diamanti,Biabiany,J.Rodriguez ve Maccarone.Canales,Real Madrid'ten ayrılmaz.Rosina'yı tekrar İtalya'da görmek güzel olur.Biabiany de kiralık şekilde gitmeli bana göre.

Bu,bu haftaki son postum.Haftaya haftasonuna kadar bir şey yazmama olasılığım yüksek.Şimdilik esen kalın.

Hiç yorum yok: