11 Ağustos 2009 Salı

En İyi 10 Stad


Times gazetesi internet sitesinde Dünya üzerindeki en iyi 10 stadyumu belirlemiş.Etkili olan faktörler stadın konumu,atmosferi vb. şeyler.Birçok blog/sitede haberi vardır bunun o yüzden hepsini tek tek söylemeyeceğim.Yazının orjinali için buraya Türkçe'ye çevrilmiş halini Lambuja blogda bulabilirsiniz.

Benim ilgimi çeken İnönü stadının Allianz Arena,Bernabeu,La Bombonera gibi Dünya devi stadları geride bırakması.Tamam stadın konumu belki hiçbir stadda yok,atmosferide eşsiz fakat yıllardır çürük raporu veren stadımızı böyle büyük bir listede 4. sıraya sokmaları bir Beşiktaşlı olarak beni çok gururlandırdı.Yeni bir stad yapılması durumunda 1.lik içten bile değil.

Birinci olan stad hakkında yani Westfalenstadion hakkında güzel bir futbol haberi vereyim.Dortmund bu sene 51binin üzerinde kombine satışı ile rekor kırdı.Kulüp satışları durdurdu artık.Buda sanırım Almanya Liginde futbolun heyecanı yok diyen ben(artık öyle düşünmüyorum.:)) ve benim gibi düşünenlere güzel bir cevap olmuştur.

Hiç yorum yok: