3 Ağustos 2009 Pazartesi

Beşiktaş 0-2 Fenerbahçe


Maça iyi başlayan taraf Beşiktaş oldu.Çok pozisyon bulmamıza rağmen değelendiremedik.Özellikle Nobre ve Yusuf'un pozisyonları.Fenerbahçe'nin ataklarını da es geçmeyelim.Rüştü çok başarılı bir iş çıkardı.Ayrıca uzun zaman sonra defansımızdan memnun kaldığımı söyleyebilirim.Ferrari'yi ilk kez izledim ve beğendim.Özellikle genç savunmacılarımız beni çok etkiledi.

Orta sahada da işler fena değildi.Ernst herzaman ki gibi çok iyidi.Fink'i de beğendiğimi söyleyebilirim.İstikrarlı bir oyuncu umarım aynı istikrarı devam eder.

İleri dörtlü çok etkisizdi.Mustafa hoca Bobo-Nobre ikilisini bozmamak için elinden geleni yaptı.Keşke Nihat'ı sokarken çıkan oyuncu Bobo olsaydı diye geçti içimden.İleride biraz daha üretken olsaydık,maç farklı biterdi.

Genel olarak şunu söyleyebilirim,Mustafa Denizli maçı pek fazla önemsemediğini düşünüyorum.Yeni transferleri denedi.Yenilsek te iyi bir futbol izledim.Önce Beşiktaşıma sonra kupayı kazanan Fenerbahçe'yi tebrik ederim.

Hiç yorum yok: