21 Nisan 2009 Salı

Higuain Umutları Tazeledi | Real Madrid 3-2 Getafe


Yazıyı dün yazacaktım ama ertesi gün okul olduğu için maçı izlediğim gibi yattım.İzlemesi zevkli bir maçtı özellikle Real Madrid taraftarları hop oturup hop kalktı ben kendimden biliyorum.

Getafe maçı kazanmamak için elinden geleni yaptı.Onca pozisyonu kaçırmak bir başarı ister sanırım.Ezeli rakibiniz karşısında ki bu ezeli rakip dünyaca ünlü bir kulüp ise ve sizinde 3 puana ihtiyacınız var ise ve sizde bu maçı,böyle pozisyonlu bir maçı kazanamadıysanız durup düşünmeniz gerekir.Casillas gibi bir kaleciyede öyle artist bir penaltı atmaya çalışmak da hangi akla hizmettir anlayamadım.Herkes Pascal olamaz demekki.

Real Madrid şampiyonluk umutlarını tüketmek üzereyken Arjantinli yıldızın mükemmel golüyle maçı 90+3'te almayı başardı.Savunmada büyük hataların olduğu bir maç.Pepe'yi anlamak zor.Milli takımda gol atan adam geçirmeyen Pepe Real Madrid'te bekleneni veremedi bence bir türlü.Hele Getafe'nin attığı kafa golünde arkada 2 tane Getafe'li nasıl boş kaldı hala aklım almadı.Real Madrid'li oyuncular maçı izleyip nasıl kazandıklarına bakıp tekrar düşünmeliler bence.Maçın kahramanı Higuain'dir kesinlikle.

Hiç yorum yok: