26 Nisan 2009 Pazar

Kırmızı Şeytanlar Geliyor!!


Dün Manchester maçını izleyemeyerek çok büyük bir şanssızlık yaşadım.Maçı internetten takip ediyoruz kuzenle.0-2'lik skoru görünce bir ManU taraftarı olarak üzüldüm tabi "eyvah!" dedim bir an.Ama sonra 1-2 olunca skor umutlandım sonra direk maç skoruna bakınca "oha be kardeşim" dedim.Manchester United bu sezon mücize maçlarla kazanıcak şampiyonluğu.Macheda'nın yaptıkları sonrada bu geri dönüş.Ama Ferguson hedefine ulaşacak gibi.Bu sezon ki şampiyonlukla Liverpool'la eşitliyorlar şampiyonluğu.Seneye de ManU olursa Sir hedefine ulaşacak.

Manchester United:
  • Edwin van der Sar,
  • Patrice Evra,
  • Rio Ferdinand,
  • Nemanja Vidic,
  • Da Silva Rafael (John O'Shea, 70),
  • Luis Carlos Nani (Carlos Tevez, 46),
  • Michael Carrick,
  • Darren Fletcher (Paul Scholes, 61),
  • Cristiano Ronaldo,
  • Wayne Rooney,
  • Dimitar Berbatov
Tottenham Hotspur

  • Heurelho Gomes,
  • Jonathan Woodgate,
  • Benoit Assou-Ekotto,
  • Vedran Corluka,
  • Ledley King,
  • Aaron Lennon,
  • Wilson Palacios,
  • Jermaine Jenas,
  • Luka Modric (Gareth Bale, 86),
  • Darren Bent,
  • Robbie Keane (Tom Huddlestone, 87)

Hiç yorum yok: