22 Nisan 2009 Çarşamba

Ulan Pepe Lugano'dan Betersin

Real Madrid-Getafe maçını yazmıştım.Maçta olan ama benim oraya yazmadığım Pepe olayı var.Oraya yazmadım çünkü izlemesi zevkli anlatması da bir o kada zevkli olan maçın yazısında böyle bir olayla gölge düşürmek istemedim.Pepe yaptığı hareketle benim gözümdeki ufacık değerini de kaybetti.Artık bundan sonra savunmada duvar olsada dileğim Real Madrid gibi dünya devi bir takımdan gitmesi.

Lugano attığı kafadan dolayı çok konuşulmuştu.Acaba Pepe bu hareketi Türkiye'de yapsa neler olurdu acaba??Hareketi Pepe yapsa yıldız derlerdi 1 gün olmadı 2 gün konuşulurdu.Fakat sıradan bir Turkcell Süper Lig oyuncusu yapsa kıyamet kopardı.

Umarım Pepe en ağır cezayı alır da adam olur belki.Zaten maçta yaptığı savunma hatalarından dolayı eleştirilir,üstüne buda olursa belki ekstra bir ceza alır.

Pepe'nin Videosu:

Hürriyet Video'larını izlemet için Flash 7 veya daha yüksek eklenti yüklenmeniz gerekmektedir. Yüklemek için tıklayınız!!!

Hiç yorum yok: