30 Ağustos 2010 Pazartesi

Mallorca-Real Madrid: 0-0

Maçı 50. dk dan sonra izleyebildim.Mallorca karşısında pek etkili olamadı Madrid.Beklediğim gibi değillerdi.Acaba Mourinho'dan sonra ben mi çok yüksek beklenti içine girmiştim?Neyse gelelim maç notlarına.

-Biraz ağır olacak ama Real Madrid'de geçen seneki Beşiktaş'ı gördüm.İleriye kadar gidip orda etkisiz kaldılar.Ronaldo bile etkili olamadı.
-Benzema transfer edildiğinde çok heyecanlanmıştım,keza İsmail Beşiktaş'a geldiğinde de.Şimdi 2si de gitsin diye dua ediyorum.Hayallerimi yıktılar.
-Higuain son dakikalarda 2 pozisyona yakalandı.2 pozisyonda %100lük."Birini atsaydı bari" dedim çokça.
-Mesut'u beğendim.Bu adam çok uyum sorunu yaşamaz.1-2 haftaya tam performans gösterir bana göre.
 -Mallorcalı futbolcular iyi bir oyun sergilediler.Biraz daha iyi ayaklara sahip olsalar,3 puanı kapabilirlerdi.
-Barcelona maçını kazandı.Daha ilk haftadan 2 puan fark! Bakalım Jose bu farkı kapatabilecek mi?Daha ilk hafta demeyin.2 takımda uzun süre puan kaybetmiyor bazen.

Hiç yorum yok: