27 Ağustos 2010 Cuma

Hayat Gerçekten Yıldızlarla Güzel


NTVSPOR,"Hayat Yıldızlarla Güzel" başlığını atmış HJK Helsinki-Beşiktaş maçının haberini.Türk futbolundan 5 takım Avurpa'da diye seviniyorduk sezon öncesi fakat 2si kaldı şimdi.Bursaspor içinse üzüldüm açıkçası.Man Utd,Valencia ve Rangers gerçekten zor grup, bu turnuvaya ilk kez katılan bir takım için.3.lük bile çok iyi başarı sayarım ben bu grupta.Rangers'ın performansını merak ediyorum açıkçası.

Gelelim Avrupa Ligi'ne.Fenerbahçe, işi en kolay takımda Beşiktaştan sonra.Kendi evinde dünya devlerini devirmişlerdi daha önce.Fakat PAOK'a elenmeleri büyük süpriz değildi bana göre.Çıkan kavgalarda cabası.Trabzon, Anfield'da iyi oynamasına rağmen biraz şanssız bir gol yemişti.Burda da iyi başladılar hatta öne de geçtiler ama işte bu oyunda büyük takımlar daha çok kazanıyor.Son dakikalarda avladı kırmızılar onları.Galatasaray 10 yıl 2 gün önce Süper Kupayı kaldırmıştı.O zamanlar "Avrupa Fatihi" lakabıyla anılıyordu Türkiyede.Şampiyonlar Ligi'ne katılırdı hep.Fakat şimdi Avrupa Ligi'nde 5. sınıf takımalara eleniyorlar.Sorun Rijkaard'da değil,onun istedikleri bölgelere adam almayanlarda.Yumurta ve yağ olmadan omlet yapmaya benziyor bu iş.İstifa etmeyeceğini açıklamasına sevindim o yüzden.Umarım yollanmak için uğraşılmaz.Gelelim Beşiktaş'a.Quaresma,açılışı çok güzel yaptı.Golü izleyemedim çünkü o sırada ezan okundu ve oturduğum yerde başka kanal açıldı,döndüğümde replay vardı.Neyse konuyu dağıtmayalım.Beşiktaş istediğim 11'le başladı maça.Necip ve Ernst'in birlikte oynamasını herkes istiyordu zaten.Sarı Melek bunu denedi ve çok iyi bir skorla ayrıldı Beşiktaş sahadan.Tek eksik bir forvet,Q7 ve Guti'nin besleyeceği çok iyi bir forvet.

Hiç yorum yok: