25 Ocak 2010 Pazartesi

Inter 2-0 Milan



Maç öncesi Inter daha bir rahattı.İlk yarıda 4 farklı bir galibiyet,üstüne de liderlik koltuğunuz sağlam.Zaten son yıllarda lige hakim bir takım.Şike skandalından beri lig şampiyonluğunu kimseye kaptırmadı.Juve'nin küme düşmesi,Lazio,Roma gibi kulüplerin kadrolarının yetersizliği,o zamana kadar fırtına gibi esen Milan'ın kadrosunun yaşlanması vs eklenince ligde şampiyon olabilecek tek takımdı Inter.Neyse konuyu dağıtmayalım,başka bir yazı konusu olur artık o.Dönelim maça.Leonardo'nun sallantıda olan koltuğu son haftalarda Ronaldinho'nun performansıyla az da olsa rahatlamıştı.Bu yüzden Milan'ın tek kozu gibi görünüyordum maçta.Benim de düşüncem o yöndeydi.Inter'e baktığımızda ise Mourinho kazanmaya odaklanmış,hazır Juve böyle kötü giderken puan farkını açma derdindeydi.Beklenen 11'lerle sahaya çıktılar.

Maçta Eto'o'nun yokluğu hissetirmedi hücüm hattında Pandev,ve maçın başında güzel bir pasla karşı karşıya bıraktı Milito'yu.Milito'da ustalıkla uzak köşeye yolladı topu sol çaprazdan.Zaten Pandev maçın en iyisiydi bana göre.Oyunlarda hep iyi olmuştu acaba gerçekte de öyle mi? diye sorardım hep,şimdi cevabı almış oldum.Milan kısa paslarla ilerde çoğalmak istedi.Dümende Pirlo vardı.Inter savunması günüdeydi.Kaleyi zaten tartışmıyoruz.Cesar Buffon'un en büyük rakibidir şu ligde.Ronaldinho pek bi etkisizdi.Geçen haftalarda umut veren adam,sahada yoktu adeta.Savunma zaten içler acısı.Favalli'nin hala oynamasının sebebi nedir?Yokluk bu olsa gerek.2. Gol geliyorum dedi adeta.3 dk öncesinde kaçıran Pandev,affetmedi frikikte.Materazzi'den güzel maske.Berlusconi ne yapar artık bilmiyorum.Leonardo'mu?Milan'daki eski görevine dönsün artık..

Hiç yorum yok: