18 Ocak 2010 Pazartesi

2012

Filmi az önce izledim.Sıcağı sıcağına yazayım dedim.Öncelikle izlemekten çekindiğimi söyleyebilirim.Bunun sebebi ise etrafta dolaşan yorumlar.Filmi çoğu kişi beğenmemiş,fakat fragmanda gördüğüm efektler bile yetti izlemem için.Sinemada gitmek isterdim ama oda yalan oldu.Arkadaş sağolsun filmi yolladı bana.

Filmin konusunu herkes biliyor tahminen.Maya takvimine göre 21 Kasım 2012 tarihinde dünyanın sonu gelecek.Filmde bundan yola çıkarak o tarihte dünyada olacak felaketleri konu edinmiş.Görsel anlamda muhteşem bir film olmuş.3-D olsa insanı komaya sokacak cinsten sahneler var.Şahsen ben bu haliyle bile kendimi farklı bir boyuta attım diyebilirim.Ses konusunda birşey diyemeyeceğim çünkü yazının başında da belirttiğim gibi filmi sinema daki ses sisteminde değil,evdeki philips kulaklığı laptop'a takarak izledim.Konu zaten güzel.İnsanların kurtulmak için neler yaptığını çok güzel yansıtmışlar.Işıkçısından yönetmenine kadar herkesin eline sağlık.

Uzun lafın kısası insanların bu filme bu kadar büyük bir tepki vermesi beni şaşırttı.Bu eleştiriler yüzünden filmi izlemeye çekinenlerin bir daha düşünmesini isterim.

Hiç yorum yok: