1 Eylül 2009 Salı

Roma Küme Düştü

Haber Championship Manager 01/02 oyunundan elbette.Bilenler bilir.Roma'nın bu oyunda bi ekstra gücü vardır.Batistuta-Totti-Montella 3lüsü ve Cafu,Candela,Emerson gibi yıldızlarıyla ve Fabio Capellosu ile neredeyse yenilmez bir güçtür Roma.Benim oyunumda da aynen öyleydi.Yıllarca şampiyonluğa ambargo koydu Roma.Ardı ardına gerçekleştirdiği büyük transferlerle de gücüne güç katıyordu.Sonra Capello emekli oldu ve herşey öyle başladı.Roma'nın kadrosu yaşlandı.Yeni gelen teknik adamlarda fayda etmedi Roma'ya.Kadro giderek yaşlandı yıldızlar birbir ayrıldı kadrodan.Yanlış transfer politikasıda bunlara eklenince 2011/12 sezonunda Roma veda etti lige.Evet oyun çıktığından beri oynarım bu oyunu ve ilk defa Roma'nın küme düştüğünü görüyorum.Fenerbahçenin,Beşiktaşın,Galatasarayın küme düştüğünü,Barcelona'nın La Liga'dan düştüğünü gördüm.Juve ve Inter'i de gördüm fakat Roma'nın düşebileceğine hiç ihtimal vermemiştim.Sonunda o da oldu.

1 yorum:

Kralkartal21 dedi ki...

Valla bende oynarım bu oyunu ama İtalya liginde oynamayı pek sevmem.Çünkü Roma ilk 3 yıl ambargo koyuyor lige. Milan'la ilk sezonumda şampiyon olmuştum bir tek. Roma'ya 3 puan fark atmıştım. 2.olmuştu Roma. İtalya liginde genelde Roma'yı alırım. 2149 yılına kadar geldim ben bu oyunda. Neler olmadı neler. İspanya liginde tanıdık adam/takım kalmadı :) Halada oynarım canım sıkıldıkca ama eskisi kadar değil.