4 Eylül 2009 Cuma

Kısa Notlar


  • Roma küme düştü yazısından sonra oynamaya devam ettim ve Roma Serie B'den C'ye düştü.24 yıllık Real Madrid oyunumdan sonraki en ilginç oyunum oluyor.
  • Normalde bugün bitmesi gereken yoğun program 1 hafta daha uzadı ve 1 hafta daha sabah erken kalkmak lazım.Oruçlu oruçlu zor olsada dayanıyoruz 1 hafta daha.Sonra mı?...Sonra birkaç gün tatil ve tam gaz devam.
  • FM09'dan sıkılığ güncel kadroyla 2008'e geçtim.08'in daha iyi olduğunu anladım.
  • İftarlarda çok yiyebileceğimi düşünüyorum ve hep sofraya ekstra şeyler koyuyorum.Sonucu felaket.Yemeyi çok istediğim şeyleri yiyemedim kalkmak zorunda kalıyorum güzelim sofradan.
  • Dershanem çok garip hocaların All-Star karması gibi.Her hocadan hergün farklı bir numara çıkıyor,anlamak güç.
  • The Simpsons Movie'yi daha yeni izleyebildim ve izlemeyenlere öneririm.
  • Chelsea transfer yasağı almış,Abramoviç gibi adama büyük ceza gerçi "yasak olmasa kimi alacaklar sanki?" diyesi geliyor insanın ama olsun adam o kadar para yatırdı.Kadorsu olsa da ŞL hayallerini en azından 1 sene erteleyecekler yada Rus avukatlar devreye girip bu işi çözecek.
  • Twitter denen bu olaya bende dahilim artık.

Hiç yorum yok: