29 Nisan 2012 Pazar

Bu Kadroyla Bu Kadar


Maçtan hemen sonra sıcağı sıcağına yazmak ne kadar doğru ne kadar güzel olur bilmiyorum ama içimdekileri dökmek istedim. Her türlü rezil bir maçtı. Beşiktaş'a kızamıyorum maalesef. Elimizdeki kadro belli, etkisiz bir Quaresma, yokları oynayan Simao, çırpınan Ernst ve Fernandes. Veli, İsmail ve 38 yaşına gelip hala çıkış yapmayı öğrenememiş Rüştü'den zaten beklentim düşüktü, o kadarını bile vermediler.

Hoca demeye bin şahit isteyen Tayfur hoca, maçı bizim gibi izledi, tek farkı bu akşam kasasına koyduğu 80bin küsür lira. Oyuna müdahele yetkisinden haberi olduğunu son 5 dakikada 3 tane forvet sokarak koskoca Beşiktaş'ı ne hallere soktu.

Her şeye rağmen takımı öne geçirdikten sonra bazı Galatasaray taraftarlarının taptığı Egemen, istem dışı kendi kalesine attığı golden sonra küfürlerin hedefi oldu. Bu kadar taraftarlık bu ülkede. Helal olsun Egemen'e, çok ta güzel top oynadı bu akşam. Stoch'a da helal olsun. "Lan bizde böyle topçu olsa" dedirtti adeta. Bu maçın futboluna gelene kadar çok şey konuşulur. Koskoca Beşiktaş'ın nasıl bir kadrosu olduğuna şahit oldum. Bütün maç olumlu hareketi olmayan Veli için çıkın dediğimde kendi kendime sordum "kim girecek". Evet bu sorunun cevabı yok Beşiktaş'ta. Quaresma, Fernandes gibi adamlarla o kadar kandırıldık ki zamanında. Futbolu 2 kişi oynar sandık.

Çok az futbola da değinelim. Beşiktaş oynayabileceği en iyi futbollardan birini oynadı bu akşam. Golü de bulduk Stoch'un füzesine, Rüştü'nün hatalı çıkışına engel olamayınca olmuyor işte. Fenerbahçe'de güzel oynadı diyebilirim. Hakem hatalarının yine bol olduğunu ve bu sefer kasıt olduğunu düşündüğüm maçtı.

En tiksindiğim konu, yine Lig Tv'den. Fenerbahçe'li taraftar sahaya girdiğinde olayı göstermeyen hatta bunun için pozisyonu göstermeyen yanlı bir kuruluş. Fenerbahçe olur da ceza almazsa şu ülkede futbol izlemenin bir anlamı kalmamıştır. Çok sayın Yıldırım Demirören de çok sevdiği Fenerbahçesine küçük jestlerinden birini yapmış olur.

Maç yazısından çok içimi döktüm, sahiden de çok iyi olmuyormuş sıcağı sıcağına ama böyle maça böyle yazı...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

www.forza1903.org