3 Ekim 2011 Pazartesi

Guti Meselesi

Guti geçen sene ilk geldiğinde herkesten çok ben hevesliydim.Çok sevdiğim Real Madrid'in kaptanlarından, en eski oyuncularından biri Beşiktaş'ıma transfer olmuş.Hatta ne kadar ilginizi çeker bilemem ama her gün takıldığım Kralkartal forumda nickimi bile değiştirdim.Çok ta iyi başladı sezona Guti.Asistler, goller, güzel oyun.Takımla birlikte o da uçuyordu Beşiktaş'ta.Takımın beyni, "Guti Reyis"'i olmuştu adeta.Ardından kaptanlık verildi ama tam o zamanlarda Beşiktaş düşüşe geçti.Guti de keza düşüşte idi.Gece hayatı her zaman vardı fakat performansı düşünce daha da konuşulmaya başlandı, göze battı kaptan.Adamın izin günü karışamayız ama bunu sahaya yansıtmaması gerekirdi.O zamanlarda "gitsin, yeter artık" gibi sesler duyulmaya başlandı ama kaldı takımda.Ben o zaman da kalmasından yanaydım sonuçta ne yapabildiğini gördük, ilk düşüşte yollamak yakışmaz diye.

Yeni sezona başlarken Guti her seferinde "Ben Beşiktaşın oyuncusuyum" dedi ve birçok kulüpten gelen teklifi reddetti.Ben açıkçası umutluydum Guti'den fakat sakatlığı ve gece hayatı bitmek bilmedi ve kadroya da giremedi.Geçen hafta da Beşiktaş İngiltere'de ter dökerken o sevgilisiyle olan fotoğrafını paylaştı twitter'da.Açıkçası bir kaptan olarak oynamasa bile oturup maçı izlemesi lazımdı bence.Bu yaptığı hareketten sonra onun savunulacak bir yanı kalmadı.Futbol ahlakına aykırı hareketi sonrasında yapacağı 2 şey vardır Guti'nin.Ya çok çalışıp kadroya girip kendini affetirecek.Ya da devre arasında sessiz sedasız ayrılacak takımdan.Umarım bu ikisinden biri gerçekleşir.Ben Guti'yi Real Madrid'deki oyunu ve Beşiktaş'taki yarım sezonluk "Reyisliği" ile hatırlamak istiyorum.

Hiç yorum yok: