18 Mart 2011 Cuma

Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final Kuraları

Bir numaralı kupada çeyrek final kuraları çekildi.Shaktar ile Tottenham'ın birbiriyle eşleşmesini isterdim devam etmeleri açısından, gerçi bu kupada işler belli olmaz ama neyse, gelelim kuralara

Real Madrid-Tottenham
Uzun zamandan beri çeyrek finale çıkamayan Real Madrid, bu kupayı belki de herkesten çok istiyor.Daha önce 9 kez kazanmış olmalarına rağmen hem de.Bu sezon ki performansı da gayet iyi.Tottenham'a baktığımızda ise gerçekten etkili bir oyun oynuyorlar.İlk kez katıldıkları kupada tecrübesizliği hiç hissetirmedi Londralılar.Real Madrid'in de listesinde olan Bale ile Ronaldo'nun kapışması güzel olacak.

Barcelona-Shaktar
Lucescu'nun korkuğu başına geldi."Barcelona dışında kim gelirse şansımız var" demişti.Fakat ben biraz farklı düşünüyorum.Shaktar çok etkili oynuyor ve biraz da şansları yaver giderse Barcelona'yı eleyebilirler.

Man Utd-Chelsea
2008 finalistleri tekrar karşı karşıya.Ligdeki şampiyonluk yarışı kupaya da yansıyacaktır.Abramovich'in Şampiyonlar Ligi hayallerini de eklemek lazım.Erken final niteliğinde güzel bir eşleşme.

Inter-Schalke
Açıkçası Schalke'nin Real Madrid dışında herhangi bir takımla eşleşmesini istemiştim.Raul'u Real Madrid karşısında oynamasını kaldıramazdım :) .İtalyanların Almanlarla karşılaşması 2 takımdan ibaret değil.Almanlar Şampiyonlar Ligi'ne 4 takımla katılma hakkını İtalyanlar'ın elinden aldı yakın zamanda.Önceki turda Bayern'i eleyen İnter, Schalke'de zorlanmayacaktır.

Yarı Final tahminim

Real Madrid-Barcelona

Man. Utd-Inter


Hiç yorum yok: