27 Aralık 2010 Pazartesi

2010 Yılı Özet

2010 yılının sonuna geldiğimiz şu günlerde acı tatlı koca bir yılı daha geride bırakmanı...yok lan bu giriş hoş olmadı.Girişi olayını atlayıp direk 2010 yılımı anlatmak istiyorum.

Geçen sene benim için ÖSS senesi olduğu için 2010'un ilk 6 ayı çok hareketli geçmedi.Yılın başlarında sınava da yaklaşmanın verdiği tırsma, beni daha çok çalışmaya itmişti.Nisan ayında YGS'nin bitmesi ardından ve havalarında ısınması ile daha rahat ve gevşek bir hal aldım.E tabi insanın içinde de olunca kolay oluyor bu.Futbol açısında da çok parlak değildim.2 kulvarda da (Real Madrid ve Beşiktaş) başarısız bir sezon geçiriyordu ve öyle de bitti sezon.Neyse LYS'ye de girdik ve mezun olduk, bu kısımlara fazla girmek istemiyorum.

Yaz gerçekten güzeldi.Çok gezmesemde İstanbul içinde sık sık arkadaşlarımla görüşme fırsatım oldu.Geçen sene Real Madrid'de yaşadığımız transfer dönemi heyecanının 2 katını yaşadık Beşiktaş ile.Her gece o mu geldi , şunla mı anlaştık tarzında duyumlar/duyumcular ortaya çıkıyordu.Sonuç iyi oldu sayılır son Robinho olayı dışında.Geçen senenin sonlarında takılmaya başaldığım İnci Sözlük vs sözlüklere daha çok takılıyordum.Yabancı dizilere sarmıştım iyice.Yazı da öyle harcadık.

Üniversite zamanı geldi ve bende bir alışma evresi oldu.Kolay da oldu zaten orda kimse de sıkmıyor seni.Rahat ortam, bilenler bilir.Beşiktaşla umutlu başladığımız sezona inişli çıkışlı bir grafik takip etti.Real Madrid de ise El Clasico'ya kadar çok iyidik orda tekledik biraz ama şu anda kayıpsız ilerliyor.Vizeler falan derken Final zamanı geldi ve 2010 yılının sonuna geldik.

Genele baktığımızda güzel bir yıldı.2011, en kötü bu sene gibi geçerse benim için güzel olur.Herkese şimdiden mutlu yıllar.



Not: Haftaya Final için kampa girme durumum var ve finaller bitene kadar da yazamam herhalde.Artık liglerin başlamasına yakın görüşürüz diyeyim şimdiden.

Hiç yorum yok: