8 Temmuz 2010 Perşembe

Toy Story 3

Uzun zamandır filmler hakkında yazı yazmıyordum.Bunun sebebi elbette çok sinemaya gitmediğimdendir.Biraz nostalji birazda öneri üzerine Toy Story serisinin 3. filmini izledim.3D olarak pek bir katkısı yoktu o yüzden o konuda bir şey söylemeye gerek yok.Gelelim filme;

Hikaye güzel olmuş.Yıllar sonra çıkan filmde hala Andy'nin çocuk halini görseydim hayal kırıklığına uğrardım.Tam da üniversiteye gireceğim yılda çıkması,beni çocukluğuma götürdü.Bizim elemanların yine güzel bir maceraları var.İzlemeyenler için anlatmıyorum olayları.Yer-yer güldüren,yer-yer hüzünlendiren bir film oldu.Evet gerçekten duygulandığım anlar oldu.Bir animasyon harikası diyebilirim film için.

Filmin en duygulandıran sahnesi benim için,Andy'nin oyuncaklarını ufak çocuğa(adını hatırlayamadım şimdi) tanıtmasıydı.Ne de güzel anlattı oyuncakların hikayesini.Tereddütte kalanlar,kesinlikle izlemelisiniz bu filmi.

Ve bitirirken,

Sonsuzluğaa ve ötesineeeee!

Hiç yorum yok: