26 Haziran 2009 Cuma

Transferler&Son 1 Hafta

Futboldan uzak kaldığım şu 1 haftalık dönemde birçok olay olmuş ve ben bunları yeni öğrendiğimde "oha lan daha yeni mi duydun?" şeklinde tepkiler ile karşılaşıyorum.

Öncelikle blogun bünyesine 2 yeni okur katılmış bu 2 isme hoşgeldin diyorum.Beşiktaş'tan başlayalım.Nihat transferini duyduğumda şaka falan sandım ama harbiden de doğruymuş.Topuz olayından sonra çok güzel bir hamle bravo yönetim.Zapotocny kiralık olarak Antep'e gidiyormuş onun için iyi olabilir ama Gökhan Zan'ı kaçırmamız gerçekten çok kötü oldu.Onun Galatasaray'ı seçmeside ayrı bir olay tabi.İbrahim'in(Deli) sözleşmesinin uzatılması ise farklı bir olay.

Galatasaray Servet'i Marsilya'ya verdikten sonra bedavaya Gökhan Zan'ı alarak çok iyi yaptı diyebilirim.8M gibi bir karla iyi bir transfer yapabilirler.

Fenerbahçe Türkiye'de transferle devam ediyor.Sercan konusunda başarısız olmuşlar hatta Sercan'ın seneye Manchester United'a transferi olacakmış hadi hayırlısı.Ertem Şener'den aldığım bilgiye(herkes gibi tvden izleyerek tabi) göre Riise Fener'e yakınmış.Zenit Guiza için 10M + Fatih teklifi yapmış Fenerbahçe kaçırmaz bu teklifi umarım.Aziz Yıldırım'ın süperstar vaadi sürüyor hadi bakalım.

Dünya'da transferler devam ediyor.Real Valencia'dan Raul Albiol'u renklerine bağladı.Savunma için mükemmel biri.Tevez ManU'ya yamuğun kralını yaptı ve City'le anlaştı bakalım Old Trafford'a nasıl gelecek?Chelsea Pirlo'da ısrarlı bakalım sonu ne olacak.

Transfer'de şuan bunları biliyorum daha yeni geldiğimden diğer haberlere bakma fırsatım olmadı,olunca yazarım.Sıra geldi Konfederasyon Kupası'na;

Brezilya son dakikalarda maç almaya devam ediyor.En son Güney Afrika'yı Dani Alves'in frikikten attığı golle yendiler.ABD ise tarihinde ki 2. mücizesini yaşadı.İngiltere'yi 1-0 yendiklerinde dünya yerinden oynadı şimdi ise uzun süredir yenilmeyen İspanya'yı elediler.ABD-Brezilya finalinde sambacılar zafere ulaşacaktır.

Son 1 Haftada olanları elimden geldiğince yazdım bu aralar biraz daha güncel olabilir blog...

Diğer transfer haberleri için cezasahası'nı ziyaret edin.

2 yorum:

RicardoSomocurcio dedi ki...

eyvallah, yeni okuyucalrdan biri de benim. blog listenize eklerseniz sevinirim. http://kanatbindirmeleri.blogspot.com/

Bhut_Jolokia dedi ki...

Servet'i henüz gönderemedik Bordeaux'tan Diawara'yı alırlarsa olmayabilir transfer fakat Deschamps ikisini de istiyorum demiş hayırlısı olsun.