6 Eylül 2010 Pazartesi

Beşiktaşlı Jimmy Jump

Jimmy Jump,spor tarihinin en renkli isimlerinden biri şüphesiz.Her türlü organizasyonda sahaya/piste atlayıp tüm dikkatleri üzerine topluyor.Radikal'den Nermin Yıldırım,Jimmy Jump ile söyleşi yapmış.Tamamı burda . Benim dikkatimi çeken bölümleri buraya yazayım.

Türk futbolunu takip ediyor musunuz?
Ediyorum. Büyük takımları biliyorum. Beşiktaş’ı tutuyorum. Bir tane Beşiktaş formam bile var.

Beşiktaş sevgisi nereden geliyor?
Beşiktaş’ın taraftarı çok etkileyici. Bence benzer bir ruha sahibiz onlarla. Azimli, çılgın ve tutkuluyuz. Beşiktaş için, İnönü Stadı’nda sahaya atlamak isterdim.

Bunu denemeye niyetiniz var mı?
Yapsam güzel olmaz mı? Beşiktaşlılar da beni orada, onlar için koşarken görmek isterse neden olmasın?

Çarşı'ya bekleriz Jimmy,bizde kimse tekmelemez seni :).Tek endişem Rüştü/Quaresma'ya Barcelona bayrağı fırlatması .

Hiç yorum yok: