14 Mayıs 2009 Perşembe

Become A Legend-ORCUN KILIC 32 Yaşında Jubilesini Yaptı.


Avrupada Yılın Oyuncusu

İlk Milli golüm.(vs. Arjantin)

Dünya kupası zaferimiz.(Kaptan Orçun Kılıç)
BRONZE LEGEND ile kariyere veda

Uzun bir kariyer bitti.Onlarca takım ki bunların bir çoğu dev takımlar.Onlarca kupa.Ve en sonunda uzun süre hizmet ettiği Stoke City'de futbola veda etti Orçun Kılıç.Oyunun yapımcılaını tebrik etmek lazım.Çok güzel bir jubile maçı oldu.Maçta herkes adımın yazdığı formaları giydi.Maç sonunda herkes beni alkışladı ve oyuncular beni kutladı.Sonrasında eski gollerim/hareketlerimden oluşan bir klip ve ekranın solunda istatistiklerim ve kariyerimi anlatan yazı.Henüz ilk olmasına rağmen Become a Legend'ı çok güzel yapmış KONAMI.Biraz eksikleri olsa da onlar ileriki oyunlarda giderilir kanımca.Şu an yeni bir kariyere başladım amaç GOLD LEGEND olmak.15 Yıllık futbol yaşantımda bana yardımcı olan başkanından antrenörüne,teknik ekipten takım arkadaşlarıma teşekkürler!!


Not:Elimde olan resimler bunlar yoksa kazandığım birçok ödül daha var Dünyada yılın oyuncusu olmak gibi.Merak edenler için oyunu her zaman Top Player seviyesinde oynadım.Grafikler kötü olabilir düşük grafiklerde oynadım.

Hiç yorum yok: